.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار امام جمعه بابل به هنجارشکنان حجاب و عفاف؛
مگر رئیس‌جمهور از وضع فرهنگی کشور بی‌خبرند؟
شمال نیوز: امام جمعه بابل با انتقاد از بی‌توجهی به مسئله حجاب در بعضی از دانشگاه‌ها گفت: با هنجارشکنان حجاب و عفاف در جامعه به‌ویژه جوامع دانشگاهی برخورد شود.
مگر رئیس‌جمهور از وضع فرهنگی کشور بی‌خبرند؟

شمال نیوز: امام جمعه بابل با انتقاد از بی‌توجهی به مسئله حجاب در بعضی از دانشگاه‌ها گفت: با هنجارشکنان حجاب و عفاف در جامعه به‌ویژه جوامع دانشگاهی برخورد شود.


به گزارش شمال نیوزل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با گرامی‌داشت هفته بسیج با یاد و خاطره شهدای بسیجی، اظهار کرد: نهاد با برکت بسیج با درایت و بصیرت بالای امام ره برای بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای ادامه مسیر انقلاب ایجاد شده است.

وی با اشاره به لزوم پیوند نسل‌های جدید بسیج با بسیجیان نسل‌های گذشته، افزود: امروز بسیج بعد از گذشت بیش از 36 سال به درختی مستحکم و با برکت تبدیل شده است که هر روز شاهد ثمردهی جدیدی از آن هستیم.

امام جمعه بابل، ایمان الهی را مهم‌ترین شاخصه بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی آنان سند زرینی است که در تارک ملت ما می‌درخشد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در دفاع از حرم‌های مطهر اهل‌البیت در سوریه و عراق، خاطرنشان کرد: امروز تعدادی از بسیجیان در ادامه دفاع از حریم اسلام و انقلاب، به عنوان مدافع حرم براساس توان خود حضور پیدا کرده‌اند.

روحانی به عقبه تفکری و اندیشه بسیج پرداخت و ادامه داد: آنچه که امروز برای ما مهم است، حفظ روحیه، قالب و جایگاه ارزشمند بسیج و بسط گفتمان بسیجی در سطح جامعه است.

وی اضافه کرد: نباید در کالبد بسیج سستی و دنیاگرایی وارد شود زیرا امروز در راس نظام اسلامی رهبری حضور دارد که خود را یک بسیجی مدافع آرمان‌های اسلام و امام راحل می‌داند.

امام جمعه بابل با اشاره به حوادث تروریستی فرانسه، گفت: تروریست تکفیری بعد از حمایت‌های مکرر کشورهای غربی از آنان در سوریه و عراق، امروز غرب را نشانه گرفته‌اند.

وی به تذکرهای مکرر مقام معظم رهبری به کشورهای غربی برای دست برداشتن از حمایت از تروریست‌های وهابی و اعزام آنها به غرب آسیا، خاطرنشان کرد: نتیجه تربیت و تغذیه گرگ‌های هار داعش از سوی جهان غرب، حمله امروز آنها به اروپا است.

روحانی با بیان اینکه جهان غرب را بی‌فکری و عدم درک فرا گرفته است، تاکید کرد: نخستین کشور غربی که سفارت سوریه را تعطیل کرد و به دست تروریست‌های وهابی داد، دولت فرانسه بود.

این مسئول خطاب به ملت فرانسه برای شناخت ریشه‌های تقویت تروریست در سطح جهانی، اضافه کرد: مقصر اصلی حوادث تروریستی فرانسه دولت این کشور است که به‌دلیل تربیت و تقویت تروریست‌ها و اعزام آنها به کشورهای عراق و سوریه است.

مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با تأکید بر اینکه در صورت پایان یافتن پشتیبانی از عناصر تکفیری، آنها به سرعت نابود می‌شوند، ادامه داد: همکاری دولت‌های غربی با کشورهایی مانند عربستان، قطر و ترکیه برای پشتیبانی از تروریست‌ها باید هر چه سریع‌تر به پایان برسد تا آهنگ نابودی تروریست‌های تکفیری و وهابی به صدا در آید.

امام جمعه بابل بیشترین منفعت را از اقدامات تروریست‌ها در غرب آسیا و اروپا، رژیم اشغال‌گر قدس دانست و تصریح کرد: بیشترین منافع از اقدامات تروریست‌های وهابی نصیب رژیم صهیونیستی برای ادامه اشغال‌گری و اقدامات ضداسلامی در فلسطین شده است.

روحانی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری از فضای ضدفرهنگی در دانشگاه‌ها و دستور رئیس‌جمهور برای بررسی این موضوع، گفت: بعضی‌ها در صدد آلوده کردن فضای دانشگاه‌ها از جمله اردوهای مختلط و کنسرت‌ها هستند و دلسوزان از مدت‌ها قبل در این زمینه تذکراتی جدی را به دولت دادند.

وی افزود: رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فرهنگی مگر خبر ندارد که در کشور و دانشگاه‌ها چه می‌گذرد که بعد از گلایه‌های مقام معظم رهبری تازه دستور بررسی این موضوع را داده است؟

امام جمعه بابل با اشاره به برگزاری کنسرتی مختلط در دانشگاه مازندران و بازتاب‌های زیاد آن، ادامه داد: چندی پیش در دانشگاه بابلسر کنسرتی مختلط با حضور رئیس روحانی دانشگاه صورت می‌گیرد و مورد اعتراض زیاد دلسوزان فرهنگی کشور قرار گرفت.

وی با بیان رفتاری سازماندهی شده از سوی ضدانقلاب برای شکستن حریم حجاب و عفاف جامعه، اذعان کرد: برخی‌ها غافلانه و برخی‌ها عامدانه اقدام به کشف حجاب و هنجارشکنی در خودرو می‌کنند و آن عنصر آلوده هم کمپینی به نام آزادی‌های یواشکی راه می‌اندازد.

به گزارش فارس، روحانی با تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی برای دستور برخورد با هنجارشکنان جامعه، گفت: باید با افرادی که در صدد مقابله با فضای ضدفرهنگی کشور هستند، مقابله کرد و این فضا قاطعیت دستگاه قضا و عوامل انتظامی را می‌طلبد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.